29 September 2007

Night Desire




10 comments:

Anonymous said...

e un nume inspirat si poza e extrem de sugestiva

Anonymous said...

Chiar mai ai nevoie de comentariile mele? :) Stii doar ca ce iese din mana ta iese bine. Dar ca sa zic si eu ceva as fi preferat si nishte "File de vis" pe linga pozele astea. :P

Bravo Razanu' ... tot inainte!

Denisa said...

Your pictures are a reminder to me that light always dispells the darkness.... I loved them.

Cristian Brailescu said...

merge seria, e ok, nimic spectaculos, dar placute. de ce nu m-ai chemat si pe mine?(esti ghei)
la aia cu copacul nu inteleg de ce nu ai indreptat de la locul faptei orizontul.

Anathaema said...

mersi. pentru copac am vrut sa fie altfel decat scenariul: copac inclinat, orizont drept. zic eu ca a iesit mai interesanta decat daca ar fi fost orizontal planul

Anonymous said...

Bun! Bravo! Cine-s cei mai tari din Galati ? :)

Anathaema said...

:)) noi ma

Anonymous said...

Poza nr 3 e ubercool.
Ceva PS prin ea ?

Anathaema said...

doar o corectie de shadow. culorile sunt asa cum le-am prins pe aparat

Anonymous said...

copacul ala chiar pare de foc... precum celdin Biblie... zic eu de colo ...