04 September 2007

Distort Sunrise


8 comments:

Anonymous said...

<-8 [E x T R a O R D I n a R!!!] 8->

Anonymous said...

Foarte frumoasa poza de sus!

Anonymous said...

hmm... ma tot uit la cele doua poze si nu reusesc sa-mi dau seama care dintre ele imi place mai mult... probabil ambele!
niste imagini cu adevarat extraordinare...

EugenLeonard said...

foarte frumos razvane...mai ales imi place prima poza parca culorile sunt mai naturale:0...dar ideea este ca imi place

Anonymous said...

cu astea doua m-ai lasat fara cuvinte...superb!!!

Anonymous said...

i dont realy know wat to say, they are just.. geweldig!

Thijs

Anonymous said...

Cred ca monitorul meu a furat acel ceva care i-a lasat pe predecesorii mei "speechless ". Cu alte ocazii nu a facut asa.
george

Anonymous said...

De obicei nu postez comentarii, dar pozele astea m-au convins sa te laud putin. Mersi ca ai fost acolo, ca sa reusesti sa surprinzi asa ceva! Mi-ar placea sa mai vad poze in genul asta... Natura e mereu incantatoare!