16 December 2009

'Tis the Season to be ... High

7 comments:

Anonymous said...

Felicitari pt poze...toate sunt frumoase.

Ahesha ;)

http://anaioan.blogspot.com/

Roman Ana Cristina said...

I'm very much alive :) ...de knd am migrat de pe Magy am facut si un gnom...irl one :)...
tu ce mai zici? am vb azi cu maditzu pt k i-am vazut pozele si mi-a zis de tine ca l-ai ajutat.

Anathaema said...

Felicitari! ce nume i-ai pus? 3 litere consecutive de acelasi fel nu ai voie, conform policy-ului :)
ce clasa e ? si ce level :))

Roman Ana Cristina said...

Alexandru Cristian, e gnom rogue si are 10 luni. taticu lui e indorill dak il mai sti. E rogue din cauza k zilele trecute i-a dat un mare Kick aparatului meu foto si ... :( ...r.i.p. La cateva zile mi-am cumparat un nikonel L20 (pentru altceva mai bun nu aveam golds) si am reusit sa il scap de la 10 cm fix in lentile :(((.../dead.

Anathaema said...

aha, faceti echipa de 3 pentru arene :)
priest druid rogue. vad potential :)

eu abia ce-am reusit sa fac un favourite combo (http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Sylvanas&n=Anathaema) ca a si venit vremea sa ma las ...

Unknown said...

rmp...indorill era mag...deci o sa avem un 3v3 imba. din pacate eu mi-am inchis contu k nu ma mai lasa gnomu sa ma joc...mai intru pe contu lu indo si mai bag un bg knd intru in sevraj :))...vad ca priestu tau are ceva tzoale...d c te lasi?

Anathaema said...

mage... de ce tineam eu minte ca e drood ?!
RMP imba, indeed !
momentan e pauza nedeterminata, din cauza cashflow-ului, sa vedem de la anu cum o sa fie