02 March 2008

Light Scythe

4 comments:

Anonymous said...

realmente exceptional(na ca am zis 2 cuv.fiecare scrie cat vrea si ce vrea...ala care a zis ca nu scriem nimic constructiv n'are ce face.in fine)

Anonymous said...

gigi anonimul, fratele meu, spune si u ce ai vazut exceptional la aceasta fotografie?se pare ca nu ai nicio treaba cu tehnica fotografica, asa ca orienteaza-te la alte bloguri. scrii ce vrei?pe nimeni nu intereseaza lingareala ta, gogule. daca tot iti sprijini buricele degetelor de tastaura, scrie ce vezi exceptional, de ce vezi exceptional si cum de vezi exceptional?ce e aici?congresul al XIII al PCR? aplauze? e blog de arta, nu de pupat in fund...

Anonymous said...

da, ii dau dreptate omului, si eu consider acest blog un blog de arta, pe care imi arunc privirea cand doresc sa ma relaxez. de aceea, comentariile ar trebui sa contina pareri avenite, care sa ajute artistul, nu doar simple laude. imi pare mai cool asa. in plus, razvan stie ce prinde la public si ce nu. parerea mea umila...

Anathaema said...

filosofilor :)