09 January 2008

Winternacht




16 comments:

Anonymous said...

Imi plac pozele. Bun! Bravo!

Katja - stapana de Athos said...

Te superi daca iti zic ca ti-am furat cateva poze pt desk?

Crina said...

ultima e favorita mea...

Anathaema said...

katja, nu, nu ma supar. sa te tina pana la urmatoarele post-uri :)
crina, mersi, multi au zis ca e misto ultima. si cuiva i-a placut mult a doua

Anonymous said...

A treia. Faina!

Anonymous said...

a doua si ultima (care e ... fara cubinte) :)

Sebastian Cochinescu said...

Less Photoshop mate, less Photoshop if you're going serious with this...

Anathaema said...

doar poza 2 are photoshop si aia e o joaca de culoare. restul e aparatul si trepiedul + eu

Anonymous said...

esti dat in colo man a iesit bestial poza cu bancuta, cine e bun ramane bun ;)

Valentin Milea

Anonymous said...

cu efecte cu tot, sunt foarte reusite

Anonymous said...

ultima poza este absolut geniala ! bravo ! :)




Botez

Anonymous said...

ce pot sa zic ... esti inspirat - si ca un critic vrednic ce sunt iti spun ca trebuie sa creezi mai mult si sa redai mai putin-

Anonymous said...

cam slab pentru ce iarna cool a fost peste galati

Anathaema said...

asta am vazut eu

Anonymous said...

ai perfecta dreptate, fiecare are viziunea sa proprie...oricum, felicitari si scuze pentru ironie.

Anonymous said...

Ultima e superba. Bravo.